گفتگوی دو شیطان درباره ی بسم الله الرحمن الرحیم گفتگوی دو شیطان درباره ی بسم الله الرحمن الرحیم
بازی های اندروید pc خود را از ما دانلود کنید آموزش ببینید بروز باشید و از بازی کردن لذت ببرید
تاریخ : جمعه 5 ارديبهشت 1393
نویسنده : soorena

 

گفتگوی دو شیطان درباره « بسم الله الرحمن الرحیم »

 

يك روز شيطان چاقى ، شيطان لاغرى را ملاقات كرد .

 

شيطان چاق ، از شيطان لاغر پرسيد : چرا تو اينقدر لاغر و ضعيف شده اى ؟ شيطان لاغر، جواب داد: من بر شخصى مسلّط و مأمور شده ام كه او را گمراه كنم . ولى آن شخص ‍ در اوّل هر كار مانند: خوردن ، آشاميدن و ... زبانش به ذكر « بسم اللّه الرحمن الرحيم » گويا است ، از اين رو  از نفوذ در او و شركت در كارهاى او محروم هستم و همين سبب ، موجب لاغرى من شده است ، حال تو بگو بدانم چطور چاق شده اى ؟

 

شيطان چاق پاسخ داد : چاقى من به خاطر آن است كه شاد هستم ، زيرا بر شخص غافل و بى خبر و بى تفاوت مسلّط شده ام كه در هيچ كارى « بسم اللّه » نمى گويد ، مثلاً هنگام ورود و خروج و هنگام خوردن و نوشيدن و ... و در هر كارى ، آنچنان غافل و سرگرم است كه اصلاً به ياد خدا نيست .

 

پس اى مؤمنين در اول هر كارى « بسم اللّه الرحمن الرحيم » يادتان نرود زيرا با گفتن بسم اللّه شيطان از شما دور مى شود .

 

 

 

منبع : داستان هایی از اذکار و ختوم و ادعیه مجرب ، نوشته : علی میرخلف زاده

 



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
برچسب‌ها: داستان , حکایت , حکایت پنداموز , حکایت زیبا , روانشناسی , حکایت روانشناسی , داستان زیبا , حکایت قرانی , فضایل بسم الله الرحمن الرحیم , گفتگوی دو شیطان درباره ی بسم الله الرحمن الرحیم , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید کپی برداری کار بدیه نظر یادت نره آموزش بازی های pc و اندروید دانلود بازی های pc واندروید